Butikskæde køber sig ind i oplevelsesportal: - En genial samarbejdspartner
Direktøren for butikskæde med otte Gazelle-priser i rygsækken har store forventninger til den seneste investering.
Friluftskæden Eventyrsport, som blandt andet driver 13 fysiske butikker, har netop købt sig ind i selskabet Outdoor365 ApS.
Siden 2015 har holdet bag Outdoor365 stået bag landets største friluftsfestival - Outdoorfestivalen i Ry - og sidste år startede selskabet en portal på nettet, hvor brugerne kan få et overblik over aktiviteter udendørs.
Ifølge direktøren for Eventyrsport, Lars Sejer Sørensen, er der masser af fordele at hente gennem det nye samarbejde.
- Der er så megen synergi mellem Outdoor365, Outdoorfestivalen og os, så det har været let at finde ud af, hvor vi styrker hinanden, siger han.
- Både Outdoor365 og Outdoorfestivalen er dygtige til at vise de outdoor-oplevelser, som vi klæder folk på til. Og vi tror på, at folkene bag Outdoor365, med deres mange års erfaring i outdoorbranchen, står for et solidt makkerskab, siger Lars Sejer Sørensen.
Tidligere er Eventyrsport blevet udpeget som en gazellevirksomhed otte gange af dagbladet Børsen
En genial samarbejdspartner
Med Eventyrsport ombord bliver Outdoor365 gratis for de aktører og instruktører, som gerne vil markedsføre sig gennem portalen.
- Eventyrsport er en genial samarbejdsparter. Vi får en økonomisk saltvandsindsprøjtning, der gør det muligt at udvikle gæstens mulighed for at finde de gode outdoor-oplevelser, siger Isabel Morgenstern, der er direktør i Outdoor365 ApS.
- Personligt har jeg manglet et overblik over oplevelser udenfor, og det glæder mig, at vi er i fuld gang med at skabe det. Vi styrker uden tvivl også Outdoorfestivalens position som Danmarks største, siger hun.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Offensive Normal tager hul på endnu en europæisk satsning
Igen-igen: Landsdækkende kæde står klar med ny adm. direktør
Indkøbsdirektør i Salling Group: Danskerne forkæler sig selv
Selvopfundne fødselsdage skal sikre ekstra salg
Efter mange måneders pinsel: Konkursbølge ligger stadig på lur
Første måling sætter tal på glødende genåbningsdag i butikkerne
Da grænserne lukkede måtte Fleggaard tænke hurtigt
Verdenskendt netbutik kan ende i kløerne på danske myndigheder
Seneste afstemninger
Bør det forbydes for dagligvarebutikker at sælge non-food som tøj og elektronik når øvrige specialbutikker er tvangslukket?
Er det en fornuftig beslutning at lukke specialhandlen ned grundet smittespredning?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan endte den samlede Black Friday omsætning i år sammenlignet med 2019?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan forventer du Black Friday omsætningen bliver i år sammenlignet med 2019?
Mest læste nyheder
Indkøbsdirektør i Salling Group: Danskerne forkæler sig selv
Offensive Normal tager hul på endnu en europæisk satsning
Grænsehandel med dagligvarer svarer til omsætningen i 100 supermarkeder
Da grænserne lukkede måtte Fleggaard tænke hurtigt
Seneste nyheder
Offensive Normal tager hul på endnu en europæisk satsning
Igen-igen: Landsdækkende kæde står klar med ny adm. direktør
Indkøbsdirektør i Salling Group: Danskerne forkæler sig selv
Selvopfundne fødselsdage skal sikre ekstra salg
Efter mange måneders pinsel: Konkursbølge ligger stadig på lur
Seneste blogindlæg
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter
Kære Mette F & Co.: stop venligst opfordringen til at handle online NU – I skader danske arbejdspladser
Den fysiske butiks største trussel!
6 tips til at gøre din webshop mere brugervenlig
Tobakslov skal være effektiv – men med en højere grad af metodefrihed til detailhandlen