Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"TikTok baner vejen for nye marketing strategier - Lær trenden at kende"

- Thomas Bogh, Bonzer
Læs bloggen her

Et jobmarked 100% målrettet detailbranchen - Kun på detailfolk.dk

På detailfolk.dk vil vi gerne gøre det lettere for både kandidater og virksomheder indenfor detailbranchen at finde hinanden. Derfor tilbyder vi et jobmarked, hvor jobagent, søgekriterier og stillingsfunktioner er 100% målrettet detail. Tilmeld dig Danmarks bedste detail-jobagent her: TILMELD JOBAGENT


>> Opret jobagent her


Søg

Område
Storkøbenhavn
Nordsjælland
Midt-/Sydsjælland
Lolland/Falster
Fyn
Syd/Sønderjylland
Midtjylland
Nordjylland
Bornholm


Jobtype
Butik:
Salgsassistent/sælger
Butikschef/Souschef
Deltid/studiejob
Butikselev
Franchise

Hovedkontor/Leverandør:
Kundeservice/Support
Distriktschef
HR
Webshop/Online
Marketing/PR
Salg
Indkøb/økonomi
Ledelse
Lager/logistik
IT


Branche
Dagligvarer
Elektronik
Sundhed/Kosmetik
Mode
Øvrig detail
Bolig
Franchise
Internethandel

Søg

Souschef 37 timer til Lidl NYÅ Rødovre

LIDL, Rødovre

Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef. I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

* Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
* Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
* Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
* Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
* Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Læs mere




Trænings- og Udviklingskonsulent til McDonald Danmark

GML-HR Retail, Frederiksberg

McDonald’s i Danmark søger en Trænings- og Udviklingskonsulent, som får ansvaret for træning og uddannelse af lederne i alle 92 McDonald’s restauranter, så de er rustet til at lede de mere end 7.200 medarbejdere, som hver dag serverer gode øjeblikke i hele Danmark

McDonald's lægger vægt på, at ledere og medarbejdere udvikler sig både fagligt og personligt gennem deres karriere i virksomheden hvor de tilegner sig kompetencer de kan bruge i resten af deres karriere. Derfor tilbydes medarbejderne individuel udvikling og læring via kurser og uddannelse. Medarbejderengagementet er det altoverskyggende hos McDonald’s, eftersom det er dette, der driver den gode gæsteoplevelse. Det er derfor vigtigt, at du formår at få al din undervisning til at afspejle det.

Udover at facilitere og videreudvikle de fastlagte kursusforløb, som indgår i det interne curriculum, er det også dig, der udvikler og driver de akkrediterede uddannelser i tæt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere.

Med direkte reference til Head of People Development får du ansvaret for træningsafdelingen, som udover dig, bliver supporteret af en kursuskoordinator og en studentermedhjælper. Du vil også indgå i det nordiske team af trænings- og udviklingskonsulenter, hvorfor du kommer til at spille en central rolle i den fremtidige udvikling af træningskoncepter og -metoder i hele den nordiske organisation

Læs mere




Souschef 37 timer til Lidl Hillerød 2

LIDL, Hillerød

Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.  I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

* Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
* Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
* Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
* Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
* Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Læs mere




Sales Consultant i København @ Bolia.com

Bolia.com, København V

Drevet af at skabe særlige kundeoplevelser, inspirerende omgivelser samt at yde verdens bedste service, leder vi nu efter en Sales Consultant til vores smukke konceptbutik iKøbenhavn på Vesterbrogade. Som Sales Consultant bliver du ambassadør for Bolia. Du kommer til at arbejde i vores smukke, kuraterede konceptbutik i København, Vesterbro og bliver en del af den inspirerende Bolia-kultur – baseret på træning og udvikling, engagerede kollegaer og dét at skabe unikke kundeoplevelser. I stillingen lægges der vægt på salg og service, og vi arbejder hårdt for at yde en superbrand service til alle vores kunder. Den ugentlige arbejdstid er ca. 7-10 timer, fordelt på både dag, aften og weekend med mulighed for mere i perioder

  • Direkte kundekontakt – at yde byens bedste service.
  • Vejlede og servicere – at sikre at hver en kunde føler sig velkommen.
  • Afdække ønsker og behov hos kunden i vores Design Atelier, som indeholder helt unikke kreative værktøjer så du sammen med kunden let finder de rigtige løsninger.
  • Højt fokus på salg ift. budget og personlige mål vi sætter sammen.
  • Hjælpe kunder på telefon eller chat med opfølgende spørgsmål eller placering af ordre.
  • Være med til at gøre butikken salgsklar, smuk og inspirerende.
  • Support og tæt samarbejde med Assistant Store Manager og Store Manager.
  • Ansvar for butikken i ledernes fravær.

Som Sales Consultant refererer til direkte til butikkens Assistant Store Manager Christina Kristensen og Store Manager Cathrine Rose. 

Læs mere




Junior Project Manager til Indkøb (Barselsvikariat)

LIDL, Aarhus

Vil du være med til at præge udviklingen i en af Europas mest succesfulde dagligvarekæder? Og vil du samtidig udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Så er det måske dig, der er vores nye kollega!  Da en af vores kolleger går på barsel, søger vi en energisk og struktureret Junior Project Manager til et barselsvikariat. Du vil blive en del af den centrale Kampagneafdeling, som er en del af vores Indkøbsafdeling.

Bliv en del af noget større
Brænder du for at have fingeren på pulsen i et dynamisk miljø, og vil du være med til at sætte dit præg på vores DNA udadtil? Så er Kampagneafdelingen, som hører under Indkøb, det rette sted for dig. Vi er nemlig bindeleddet mellem hovedparten af afdelingerne på hovedkontoret. Vores overordnede mål er at planlægge Danmarks bedste tilbudsavis til vores kunder uge efter uge.

Kampagneafdelingen er en del af den samlede Indkøbsafdeling og arbejdsopgaverne indebærer derfor en del samarbejde med vores kolleger i Indkøbsafdelingen.
Kampagneafdeling består af to underafdelinger herunder Non Food og Food Aktion. I Non Food arbejder vi blandt andet med de Non Food produkter, der skal i tilbudsavisen, hvor Food Aktion arbejder med alle andre Food kategorier samt Near Food (personlig pleje, hygiejne etc.).

Læs mere




Sales Consultant i Aalborg @ Bolia.com

Bolia.com, Aalborg

Drevet af at skabe særlige kundeoplevelser, inspirerende omgivelser samt at yde verdens bedste service, leder vi nu efter en Sales Consultant til vores smukke konceptbutik i Aalborg. Som Sales Consultant bliver du ambassadør for Bolia. Du kommer til at arbejde i vores smukke, kuraterede konceptbutik i Aalborg og bliver en del af den inspirerende Bolia-kultur – baseret på træning og udvikling, engagerede kollegaer og dét at skabe unikke kundeoplevelser. I stillingen lægges der vægt på salg og service, og vi arbejder hårdt for at yde en superbrand service til alle vores kunder. Den ugentlige arbejdstid er ca. 7-10 timer fordelt på både dag, aften og weekend med mulighed for mere i perioder  Dine opgaver:

  • Direkte kundekontakt – at yde byens bedste service.
  • Vejlede og servicere – at sikre at hver en kunde føler sig velkommen.
  • Afdække ønsker og behov hos kunden i vores Design Atelier, som indeholder helt unikke kreative værktøjer så du sammen med kunden let finder de rigtige løsninger.
  • Højt fokus på salg ift. budget og personlige mål vi sætter sammen.
  • Hjælpe kunder på telefon eller chat med opfølgende spørgsmål eller placering af ordre.
  • Være med til at gøre butikken salgsklar, smuk og inspirerende.
  • Support og tæt samarbejde med Assistant Store Manager og Store Manager.
  • Ansvar for butikken i ledernes fravær.
  • Som Sales Consultant refererer til direkte til butikkens Assistant Store Manager Jesper Lund Frederiksen og Store Manager Anne-Mette Vedel

Læs mere




Elever til Lidl

LIDL, Hele landert

Har du ambitionerne og viljen? Så har vi elevpladsen! Er du klar til at blive en del af et vinderteam med branchens bedste kollegaer?  Så tilbyder vi dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er uendelige; du har bl.a. mulighed for 1 måneds udlandsophold, du kan få lov til at styre din egen butik med dine elevkollegaer, og du får et elevtillæg på hele 1000 kr. ekstra, oveni den overenskomstmæssige løn.

Mød vores tidligere elev Sol: ”Inden jeg blev ansat som elev i Lidl, havde jeg afprøvet forskellige elevstillinger. Jeg har blandt andet været elev i en undertøjsforretning, tøjforretning og lædervareforretning, men i alle tre butikker syntes jeg, at timerne føltes ufattelige lange. Derfor valgte jeg at søge hos Lidl, netop fordi jeg vidste, at der altid var noget at lave. I dag er jeg utrolig glad for min beslutning, da jeg elsker det høje tempo og følelsen af, at dagene flyver afsted.” Udtaler Sol, tidligere elev og nuværende butikschef i Lidl.

Er du klar på udlandsophold, masser af ansvar, 1000 kroners elevtillæg, og branchens bedste sammenhold? Så er det måske dig, vi står og mangler!

På linket her kan du finde alle de elevpladser, vi lige nu har opslået.

Læs mere




Lageransvarlig & Sales Consultant i København @ Bolia.com

Bolia.com, København V

Drevet af at skabe særlige kundeoplevelser, inspirerende omgivelser samt at yde verdens bedste service, leder vi nu efter en person til en kollega til en kombineret stilling som Lageransvarlig (HUB ansvarlig) og Sales Consultant til vores smukke konceptbutik i København på Vesterbrogade samt vores Pick Up point i Brøndby. Hovedvægten af stillingen vil være som lageransvarlig i Brøndby.

Hos Bolia arbejder vi med begrebet HUB som er vores interne beskrivelse for et Bolia Pick Up point. Det er her, hvor kunderne kan komme og hente deres møbler, hvis de har valgt ikke at få hjemmelevering. Vores HUB er drevet af et eksternt firma, som tager imod alle møblerne og sørger for at få dem udleveret eller sendt afsted til kunden. Når vi søger en intern HUB-ansvarlig (= Lageransvarlig) så er det fordi, at man i samarbejde med det eskterne firma er ansvarlig for at få korrekt registreret alle returneringer - både i systemet men også fysisk, så de står rigtigt ud for de forskellige zoner, vi arbejder med. Som HUB-ansvarlig skal du derfor ikke være bange for praktisk og fysisk arbejde - eller for den sags skyld at få beskidte hænder. Den ugentlige arbejdstid på HUB'en vil variere, og de timer du ikke bruger på HUB vil du fungere som Sales Consultant i butikken på Vesterbrogade.

Som Sales Consultant bliver du ambassadør for Bolia. Du kommer til at arbejde i vores smukke, kuraterede konceptbutik i København, Vesterbro og bliver en del af den inspirerende Bolia-kultur – baseret på træning og udvikling, engagerede kollegaer og dét at skabe unikke kundeoplevelser. I stillingen lægges der vægt på salg og service, og vi arbejder hårdt for at yde en superbrand service til alle vores kunder. Den totale ugentlige arbejdstid er ca. 25 timer fordelt på både dag, aften og weekend med mulighed for mere i perioder. De primære timer vil være i dagstimerne på hverdage.

Læs mere




Assistant Store Manager i København @ Bolia.com

Bolia.com, København Ø

Drevet af at skabe en udviklende medarbejderkultur, stærke resultater samt en særlig kundeoplevelse, leder vi nu efter en Assistant Store Manager til vores smukke konceptbutik i København ved Trianglen.  Som Assistant Store Manager bliver du ambassadør for Bolia. Du sætter en enorm ære i at tilbyde superbrand service på butiksgulvet, samtidig med at du evner at fungere som rollemodel for dit team. Du står i spidsen for at butikken når sine mål, og din succes afspejles af dine kollegaers succes og den høje standard af butikken, hvor du formår at drive både salg, KPI’er, træning og ledelse.

  • Sikre ekstraordinære kundeoplevelser til alle besøgende.
  • Sikre opnåelse af både dine egne og teamets salgsmål.
  • Sikre optimal bemandingsplanlægning med SMART Planning.
  • Sikre en inspirerende og indbydende butik gennem implementering af VM guidelines.
  • Ledelse og planlægning af alle daglige rutiner og opgaver, herunder salgs- og budgetansvar.
  • Ledelse af teamet gennem det gode eksempel og synlighed.
  • Udvikle, motivere og lede dine medarbejdere til at nå deres personlige salgs- og udviklingsmål via månedlige opfølgningsmøder og årlige medarbejderudviklingssamtaler.
  • Ansvarlig for alt butiks-HR samt sikring af et åbent, venligt og inkluderende arbejdsmiljø.
  • Ansvarlig for rekruttering af nye Bolia talenter, onboarding, fastholdelse og evt. opsigelser.
  • Udvikling, implementering og opfølgning af kvartalsvise actions plans.
  • Holde sig selv og teamet opdateret på alt information fra forskellige kommunikationsplatforme.

Læs mere




Succesfuld Erhvervssælger til opsøgende salg – Tøjeksperten

Tøjeksperten, Sjælland

Tøjeksperten Erhverv søger en udadvendt og ambitiøs B2Bsælger til Sjælland.  Motiveres du af kundekontakt, opsøgende salg? Og brænder du for at levere resultater og tilfredse kunder? Så er det dig vi leder efter! Tøjekspertens Erhverv er succesfuldt. Området vækster, og Tøjeksperten satser på endnu større markedsandel, og til det formål søges en erhvervssælger til at etablere og vedligeholde kunder over hele Sjælland.

Du får ansvar for egne resultater, og stor frihed til at strukturere dine egne salgsplaner

  • Identifikation af kundeemner, og ansvarlig for etablering af nye kunder
  • Projektsalg af vores sortiment i Profiltøj, arbejdstøj til større og mellemstore danske virksomheder.
  • Segmentering af potentielle kunder

Du er kundeorienteret, herunder udadvendt som person og sætter en ære i at have gode relationer til kunderne, og på samme tid formår at holde en professionel hverdag med resultater i højsædet.

Du er en igangsætter og du er effektiv, har et godt drive og et stort engagement!  Du trives med at skabe nye kontakter og ved hvordan man vedligeholder relationer. og du kan begå dig på alle niveauer i en virksomhed.

 

Læs mere





  side 1 af 6

Tilmeld dig jobagent

Tilmeld dig vores jobagent

(ps..din mailadresse opbevares fortroligt og vil naturligvis aldrig blive videredistribueret til 3. part)



Tilmeld mig










Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD