Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Absurd ”Postmand Per-afgift" fra regeringen vil skade konkurrenceevnen og danske netbutikker"

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Et jobmarked 100% målrettet detailbranchen - Kun på detailfolk.dk

På detailfolk.dk vil vi gerne gøre det lettere for både kandidater og virksomheder indenfor detailbranchen at finde hinanden. Derfor tilbyder vi et jobmarked, hvor jobagent, søgekriterier og stillingsfunktioner er 100% målrettet detail. Tilmeld dig Danmarks bedste detail-jobagent her: TILMELD JOBAGENT


>> Opret jobagent her


Søg

Område
Storkøbenhavn
Nordsjælland
Midt-/Sydsjælland
Lolland/Falster
Fyn
Syd/Sønderjylland
Midtjylland
Nordjylland
Bornholm


Jobtype
Butik:
Salgsassistent/sælger
Butikschef/Souschef
Deltid/studiejob
Butikselev
Franchise

Hovedkontor/Leverandør:
Kundeservice/Support
Distriktschef
HR
Webshop/Online
Marketing/PR
Salg
Indkøb/økonomi
Ledelse
Lager/logistik
IT


Branche
Dagligvarer
Elektronik
Sundhed/Kosmetik
Mode
Øvrig detail
Bolig
Franchise
Internethandel

Søg

REPLENISHMENT PLANNER

VILA, Stilling

Kan du tage ansvar for vores kunders lagerstyring (Vendor Managed Inventory) af ’Never out of stock’ (NOOS) produkter, og leder du efter en udfordrende stilling i en international virksomhed, hvor du har stor mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer?  Dette er karrieremuligheden for dig, som er nyuddannet og drømmer om at omsætte teori til praksis eller dig med et par års erfaring på udkig efter nye og spændende udfordringer.

Du vil blive en del af VILAs NOOS-afdeling, som er en ung og dynamisk afdeling bestående af 10 kolleger. Vi er alle drevet af passionen om at implementere nye ideer og gøre en forskel for detail- og engrospartnere med henblik på at forbedre forretningen. Teamet omkring Vendor Managed Inventory (VMI) er en central del af vores forretning og ansvarlig for hele strømmen af ​​NOOS-varer fra vores centrallager til vores kunder, og sørger for, at vi har det rette lagerniveau på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Vores afdeling er præget af frihed under ansvar og et socialt arbejdsmiljø, hvor vi bringer vores ideer til bordet og motiveres af at se resultaterne af vores indsats.

Som Replenishment Planner bliver du ansvarlig for integrering af nye kunder på systemet, og herefter forecast og planlægning af NOOS-varer til vores vigtigste europæiske kunder. I tæt samarbejde med vores eksisterende planning team og salgsteamet sikrer du et optimalt lagerniveau og optimerer det tilgængelige produktmix hos vores kunder. Et tæt samarbejde med kunder og salgsteamet er nøglen til succes, da vi altid stræber efter at udfordre og udvikle vores forsyningskæde i henhold til et omskifteligt efterspørgselsmønster

Læs mere




Facility Management Assistant

LIDL, Køge

Tekniker søges til vores Facility Management, Logistikcenter Køge, stillingen er på 37 timer. Vil du være med til at sikre en høj kvalitet i vores vedligeholdelse af lageret, installationer og udstyr? Så har vi jobbet til dig. Som Facility Management Assistent har du i samarbejde med din Teamleder, din FM Assistent kollega og Facility Manageren ansvaret for drift og vedligeholdelse af bygninger, installationer og udstyr. 

• Medvirke til dokumentation, reparation, optimering og vedligeholdelse af installationer og udstyr
• At sikre vedligeholdelsen af sikkerheden på lageret
• Udføre mindre reparations- og vedligeholdelsesopgaver, herunder rekvirering og kontrol af eksterne håndværkere
• Tilsyn, test og vedligeholdelse af bygningerne, varmeanlæg, inventar og udenoms arealer
• Ansvarlig for drift af CTS-anlæg med indbygget køleanlæg, alarmanlæg og lysstyring
• Diverse ad hoc opgaver

Læs mere




Customer Care Consultant - Sprog: Tysk, svensk eller norsk

Bolia.com, Aarhus

Bolia.com er en international og ambitiøs virksomhed i kraftig udvikling. Vores Customer Care afdeling er under udvikling, og vi er ved at lave et endnu stærkere setup, hvor vi endnu højere grad kan vejlede vores kunde og giver dem en superbrand oplevelse. For at styrke vores serviceniveau og performance søger vi derfor endnu 3 udadvendte kollegaer. Vi søger en tysktalende, norsktalende og svensktalende kollega til at rådgive henholdvis vores tyske, norske og svenske marked. Det er vigtigt at du taler og skriver et af sprogene på højt niveau - helst som modersmål. Vores mål i Bolia er at være et superbrand, som giver vores kunder verdens bedste service.  

Vi søger en kollega, der er proaktiv og selvstændig, og samtidig er en aktiv medspiller i forhold til vores mål om at give verdens bedste kundeservice. Det er vigtigt, at du forstår balancen mellem grundighed og effektivitet. Vi arbejder i et fast pace miljø, hvor den perfekte løsning bliver målt på både hastighed og indhold. 

Du vil få en stor kontaktflade såvel indenfor som udenfor organisationen. Det er afgørende, at du har gode samarbejdsevner og evner at holde hovedet koldt og humøret højt, når der er travlt. For travlt, det har vi! Du taler og skriver selvfølgelig tysk, svensk eller norsk på et meget højt niveau (helst modersmål), da din primære kontaktflade vil være kunder fra et af de tre markeder.

Læs mere




Ombygningskoordinator - Jylland & Fyn

LIDL, Kolding

Markedet vi opererer i, er i en konstant forandring og det stiller store krav til os og vores butikker.
Derfor er vores fokus altid at give kunderne den bedst tænkelig indkøbsoplevelse, der imødekommer de krav den danske forbruger har.  Vi skal nu igennem en 18 måneders proces hvor rigtig mange af vores butikker skal ombygges til det seneste nye butikskoncept. Derfor søger vi lige nu motiverede mennesker som ønsker en anderledes hverdag, hvor man skal være omstillingsparat og fleksibel.

En stor del af din arbejdstid vil gå med at håndtere de mangeartede opgaver inden for koordinering af ombygninger, herunder bl.a. ansvaret for drift og byggeprocessen. Her vil dit primære fokus være optimering, overholdelse af deadlines, koordinering med de involverede parter og kommunikation med byggefolk, butikspersonalet og regionskontoret.

Læs mere




KEY ACCOUNT COORDINATOR

VERO MODA, Aarhus

Are you structured and result-oriented, and are you used to working in an international perspective? Then you may be our new Key Account Coordinator!  At VERO MODA we are looking for an administrative Key Account Coordinator with a great drive to join our team. This is a great opportunity to work with the coordination of one of our largest international key account customers in the German market.

You will become part of an ambitious sales department in growth, consisting of a large team at our headquarters in Aarhus in addition to our colleagues in the countries. You will join a team of energetic colleagues who work closely together across our markets. Aside from your colleagues in Sales, you will also collaborate closely with other departments, especially our buying department.

As Key Account Coordinator, your primary responsibility will be to service one of our largest key account customers in the German market. Through close dialogue and daily feedback from the Sales and Product Responsible, you ensure that our key account customer is supported in relation to order handling, follow-ups on the product flow, preparation of statistics, etc.
Furthermore, you will be responsible for planning and homogenizing the processes related to our largest key accounts. At all times, you ensure that the key account customer has a professional experience in their cooperation with VERO MODA.

Læs mere




PA for salgsdirektøren (Barselsvikariat)

LIDL, Kolding

Trives du i en hverdag, hvor struktur, nytænkning og eksekvering er forudsætningerne for succes? Så er stillingen som PA for vores salgsdirektør måske noget for dig.  Er du blevet en Lidl smule mere nysgerrig?

”Mine snitflader med de forskellige afdelinger har givet mig et enormt stort kendskab til, hvordan hele organisationen er sammensat og fungerer. Ingen dage er ens, og du vil aldrig komme til at kede dig”, – Marianne, nuværende PA for salgsdirektøren.

Som PA får du muligheden for at få en stor indsigt i en bred vifte af arbejdsopgaver i salgsdirektørens områder, der inkluderer afdelingerne logistik, salgsorganisationen og driftsmanagement og herudover de over 130 butikker samt to logistikcentre. Afdelingerne dækker over mere end 2000 medarbejdere. Det er en spændende mulighed for et samarbejde med flere dele af organisationen og ikke mindst muligheden for medindflydelse på de projekter, som hører til salgsdirektørens fagområde samt efterfølgende understøtte opfølgningen af projekterne. Det er derfor vigtigt, at du kan samarbejde på tværs af hele organisationen og agere i krydsfeltet af flere fagområder.

Læs mere




FranchiseMatch søger ambitiøse butikschefer til stærkt og veletableret koncept

FranchiseMatch, Hele landet

Vi søger lige nu topmotiverede kandidater, som er klar til at blive franchisetagere hos vores samarbejdspartner. Vores samarbejdspartner står bag et veletableret koncept, og du kommer derfor til at få et stærkt bagland i ryggen.

Som selvstændig driver du din egen forretning, og er du ambitiøs og dygtig, så kan du se frem til en god indtjening og masser af muligheder for at præge din egen hverdag. Du bliver en del af et gennemprøvet franchisekoncept med et bagland, som tager sig af indkøbsaftaler, koncept- og sortimentsudvikling og markedsføring, så du hovedsageligt kan bruge din tid på at drive din butik og være leder for dine medarbejdere.  Vi søger efter kandidater i hele Danmark.

Der søges topmotiverede kandidater, som ikke er bange for at bruge tid og energi på at drive sin egen butik. Du har erfaring fra et eller flere kædekoncepter, hvor du som butikschef eller afdelingschef kan dokumentere vedvarende gode resultater.

Læs mere




TIMEASSISTANCE UNDER 18 ÅR, ONLY STORES, RIBE

ONLY, Ribe

Er du udadvendt og service-minded, og er du ovenikøbet vild med mode?  Vi søger lige nu en timeassistance under 18 år, som har lyst til at hjælpe os i butikken ca. otte timer om ugen i vores ONLY-butik i Ribe.  Din fornemmeste opgave vil være at sikre, at vores kunder altid har en god oplevelse, når de besøger vores butik. Dette gør du ved at give den bedste service og vejledning, og ved at sørge for, at butikken altid fremstår præsentabel og viser vores produkter på bedste vis.

Det er vigtigt, at du er udadvendt og imødekommende, og at du nyder at have med mange forskellige mennesker at gøre.  Det er vigtigt at du er fleksibel, da du vil skulle arbejde både i hverdagene og i weekender.

Læs mere




Souschef - Silkeborg

LIDL, Silkeborg

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
 - Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
 - Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
 - Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
 - Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
 - Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 

Læs mere




SALGSASSISTENT DELTID SLAGELSE

JACK & JONES, Slagelse

Brænder du for salg og mode? Bliver du motiveret af en alsidig arbejdsdag, med spændende og varierede opgaver. Vil du have en stor kontaktflade og arbejde i et både sjovt og dynamisk arbejdsmiljø?  Vi søger en fleksibel deltidsmedarbejder i JACK&JONES Slagelse, der vil bidrage til at sikre, at vi har centrets fedeste butik. Er du social og trives du med at interagere med andre mennesker? Så kan du være præcist den person vi leder efter!

Hos JACK & JONES mener vi at vores medarbejdere er kernen i vores forretning, og som butiksassistent hos os, er der garanti for både faglig og personlig udvikling.  Vi søger en stærk salgsassistent, der både formår at levere på salgsdelen, men ikke mindst give vores kunder en fantastisk service – hver gang!

Stillingen er på ca. 8 timer om ugen, hvor den primære arbejdstid vil være eftermiddag/aften, samt weekend. I perioder med stor travlhed såsom jul, ferieperioder og under udsalg, vil der kunne forekomme ekstra timer, dog altid efter gensidig aftale.

Læs mere





  side 1 af 11

Tilmeld dig jobagent

Tilmeld dig vores jobagent

(ps..din mailadresse opbevares fortroligt og vil naturligvis aldrig blive videredistribueret til 3. part)



Tilmeld mig










Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD